هديه واسه محبوبه ى من
black heart

 

 

 و خدا گمشده ای داشت .

 

 هر کسی دو تاست ،
 
و خدا یکی بود .
 
و یکی چگونه می توانست باشد ؟
 
هر کسی به اندازه ای که احساسش می کنند، هست ،
 
و خدا کسی که احساسش کند ، نداشت .
 
" در آغاز هیچ نبود ، کلمه ای بود و آن کلمه خدا بود "
 
و خدا یکی بود و جز خدا هیچ نبود .

 

 

 
..................................................................
 

 

 

 

 

من چیستم ؟

 

 

 

 

من چیستم

 

افسانه ای خموش در‌ آغوش صد فریب
 
گرد فریب خورده ای از عشوه نسیم
 
خشمی که خفته در پس هر درد خنده ای
 
رازی نهفته در دل شب های جنگلی
 
.
 
من چیستم ؟

 

 

 
فریادهای خشم به زنجیر بسته ای

 

 

بهت نگاه خاطره آمیز یک جنون
 
زهری چکیده از بن دندان صد امید
 
دشنام پست قحبه ی بدکار روزگار
 
.
 
من چیستم ؟
 
بر جا ز کاروان سبک بار آرزو
 
خاکستری به راه
 
گم کرده مرغ دربه دری راه آشیان
 
اندر شب سیاه
 
.
 
من چیستم ؟
 
یک لکه ای زننگ به دامان زندگی
 
و زننگ زندگانی آلوده دامنی
 
یک ضحبه ی شکسته به حلقوم بی کسی
 
راز نگفته ای و سرود نخوانده ای
 
.
 
من چیستم ؟

 

 

 

 

.

 
من چیستم ؟
 
لبخند پر ملامت پاییزی غروب
 
در جستجوی شب
 
یک شبنم فتاده به چنگ شب حیات
 
گمنام و بی نشان
 
در آرزوی سرزدن آفتاب مرگ

 

 

 

دكتر على شريعتى

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, :: 13:0 :: نويسنده : ستاره

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان black heart و آدرس principefelipe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 7603
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 7603
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1